Opas 1: Asiakaskokemus liekkeihin markkinoinnin automaatiolla

opas MA kuva
Oppaasta löydät vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä on markkinoinnin automaatio?
  • Mitä markkinoinnin automaatiolla voidaan saavuttaa?
  • Mitä osaamista markkinoinnin automaatio vaatii?

 

 Lataa oppaasi

 

 

Opas 2: Markkinoinnin ja myynnin yhteistyön pelikirja

opas2-3 

Oppaasta löydät 3 konkreettista työkalua markkinoinnin ja myynnin yhteispelin tehostamiseksi:

  • Markkinoinnin ja myynnin roolit ja vastuut liidin elinkaaren aikana.
  • Miten markkinointi saadaan sitoutettua myyntitavoitteisiin?
  • Miten myynti saadaan sitoutumaan hoitamaan liidit tehokkaasti?


Lataa oppaasi

  

 

Opas 3: Asiakkuudet haltuun onnistumalla CRM-hankkeessa

 

Roger CRM-opas-1

Opas on laadittu muistilistaksi liiketoimintalähtöisen CRM-hankkeen onnistuneeseen läpivientiin. 

Opas on hyödynnettävissä CRM-järjestelmävalinnasta riippumatta. Oppaastamme saat hyödyllisiä vinkkejä ja arvokasta ohjeistusta hankkeen jokaiseen vaiheeseen – suunnittelusta toteutukseen ja jatkokehitykseen.

Lataa oppaasi

  

Inspiroidu kaupan alan huikeimmista megatrendeistä 2017


Screen Shot 2017-02-22 at 16.34.20.png
Innovaatioita asiakaskokemuksen parantamiseen
Inspiraatiota kaupan arvoketjun johtavilta huipuilta
Asiakaskokemus nyt ja tulevaisuudessa

 

Lataa yhteenvetosi